Ga naar de inhoud

Standaardprocedure en algemene verkoopsvoorwaarden

Reservatiemodaliteiten

  • Kopers dienen (in de mate van het mogelijke) online op hospitality.be te reserveren.
  • Hospitality by Zanzibar/de verkoper behoudt het recht om reservaties te toetsen aan bestaande akkoorden en/of partnerships van/met het evenement.
  • Zodra het gevraagde product toegewezen kan worden, krijgt de koper een e-mail met een bestelbevestiging ter confirmatie. Alle reservaties dienen op basis van deze bestelbevestiging binnen de 8 dagen uitgevoerd te worden.
  • Reservaties blijven uitsluitend gegarandeerd in de mate dat de vermelde betalingstermijn gerespecteerd wordt. In het geval dat de betaling niet tijdig ontvangen wordt, kan de verkoper eenzijdig en zonder voorafgaande verwittiging de reservatie annuleren.
  • Na de registratie van de betaling is de reservatie definitief en ontvangt de koper een factuur voor voldaan.
  • In het geval dat de koper de vermelding van een PO-nummer wenst, dient dit nummer binnen de 8 dagen na ontvangst van de bestelbevestiging bezorgd te worden. De verkoper zal dit nummer op de factuur (waarvan de betalingstermijn 8 dagen bedraagt) vermelden.
  • Alle arrangementen worden op de factuur in een aandeel hospitality service en een aandeel catering plus eventuele extra’s uitgesplitst.
  • De dossierkosten bedragen € 15,00 exclusief 21 % btw per reservatie.
  • Het herroepingsrecht is niet van toepassing gezien de dienst (de reservatie van arrangementen) onmiddellijk wordt uitgevoerd en het diensten m.b.t. vrijetijdsbesteding zijn.

Toegangsdocumenten

  • Alle toegangsdocumenten worden uitgesteld (en uitsluitend na ontvangst van betaling) bezorgd. Ze zijn dan ook ten vroegste 3 weken vóór het evenement op het Hospitality.be platform beschikbaar
  • Om controle op onrechtmatig gebruik mogelijk te maken, wordt een toegangsdocument van een unieke QR- en/of barcode voorzien. Deze codes zullen aan de ingang gescand worden.
  • Enkel de eerste aanbieder van het document zal geldig gescand kunnen worden en krijgt bijgevolg toegang tot het evenement. Houders van duplicaten zullen de toegang geweigerd worden.
  • Onze producten blijven steeds onze uitsluitende eigendom, zowel geestelijk als materieel. Bijgevolg is elke nabootsing of kopie (zelfs van vouchers) onder welke vorm dan ook en met om het even welk procedé niet toegestaan.
  • Elke wijziging, schrapping van tekst of het onleesbaar maken van een vermelding zal de nietigheid van het toegangsdocument tot gevolg hebben.
  • De toegangsdocumenten zijn uitsluitend geldig voor het evenement en op de dag(en) die op de documenten vermeld staan.
  • Ongebruikte toegangsdocumenten worden niet terugbetaald.
  • Zowel de medewerkers van Hospitality by Zanzibar als deze van de organisator behouden het recht om de identiteit van de koper/bezoeker op ieder ogenblik te verifiëren.

Aansprakelijkheid

  • Hospitality by Zanzibar behoudt het recht om zijn producten te wijzigen.
  • Reservaties worden noch terugbetaald, noch geruild voor een andere datum of een ander evenement. Wijzigingen in de programmatie, datum of locatie van het evenement geven dan ook geen aanleiding tot gehele of gedeeltelijke terugbetaling. Aansprakelijkheid van de verkoper ten gevolge van overmacht wordt uitgesloten.
  • In het geval van een openluchtevenement, dient de koper er zich bewust van te zijn dat dit eventuele nadelige gevolgen met zich mee kan brengen (bv. zware regenval, modder, …). De koper aanvaardt dit risico en kan zich in dit verband niet tegen de verkoper richten.
  • Verlies of diefstal van toegangsdocumenten behoort tot de verantwoordelijkheid van de koper/bezoeker en geeft geen aanleiding tot vervanging of terugbetaling.

Commerciële of promotionele activiteiten

  • Het is niet toegestaan om onze producten (VIP hospitality arrangementen, parking vouchers, tickets, e.d.) te koop aan te bieden. Dit houdt in dat de koper ten allen tijde door de verkoper gekend is. De verkoper kan eenzijdig de (betaalde) reservatie annuleren wanneer blijkt dat de aankoop via een tussenpersoon verliep en dit zonder enige vorm van schadevergoeding voor de oorspronkelijke of daaropvolgende koper.
  • Het is niet toegestaan om onze producten in te zetten voor commerciële en/of marketing-acties zoals incentives en wedstrijden.
  • Het is niet toegestaan om de naam of beeltenis van de optredende artiesten noch de evenementen, organisatoren of concertzalen te gebruiken.
  • Het is niet toegestaan om drukwerk of andere objecten te ontwikkelen met associaties naar de optredende artiesten noch de evenementen, organisatoren of concertzalen.
  • Het is niet toegestaan om eigen promotiemateriaal ter plaatse uit te delen of een promotionele aanwezigheid op het evenement te hebben.
  • Als er beeldopnames tijdens een evenement gemaakt worden, bestaat de kans dat de koper/ bezoeker in beeld gebracht wordt. Bij betreding van de evenementlocatie doet de koper/bezoeker afstand van het portretrecht.

De aankoop en het gebruik van onze producten houden de aanvaarding van de standaardprocedure en de algemene verkoopsvoorwaarden in. Daarnaast zijn de voorwaarden van de organisatoren steeds van kracht. Alle voorwaarden (en eventuele geschillen dienaangaande) worden uitsluitend beheerst door het Belgisch recht.

Contact

Hospitality by Zanzibar
p/a Zanzibar bv
Pottenbrug 2
2000 Antwerpen

hospitality@znz.be

BE 0462 214 205
RPR ANTWERPEN

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons hospitality.be aanbod

Naam*
E-mailadres*
Privacy*