Ga naar de inhoud

Privacybeleid

Algemeen

Jouw privacy is voor ons uiterst belangrijk. Wanneer je een beroep op ons doet en jouw gegevens deelt, geef je ons persoonlijke informatie. Je kunt erop vertrouwen dat we hier zorgvuldig en vertrouwelijk mee omgaan. In deze privacyverklaring leggen we uit hoe we dat doen.

De verklaring geldt ook voor de website www.hospitality.be en het bijbehorende platform, beide eigendom van Zanzibar bv, met zetel te Pottenbrug 2, 2000 Antwerpen, met ondernemingsnummer
BE 0462 214 205 (hierna “Zanzibar” of “wij”).

Door onze diensten en website te gebruiken, ga je akkoord met deze privacyverklaring. We behouden ons het recht voor om het privacybeleid op elk moment te wijzigen, dus we raden je aan om deze regelmatig te bekijken.

Welke persoonsgegevens verzamelen we?

We verzamelen alleen persoonsgegevens wanneer jij ervoor kiest om identificatiegegevens met ons te delen, hetzij via de website of op een andere manier. Dit omvat je naam en contactgegevens, bankgegevens, demografische informatie (zoals leeftijd en geslacht) en referenties (zoals wachtwoorden en logins).

Daarnaast verzamelen we de inhoud van elke communicatie, zolang dit nodig is om je onze diensten te kunnen bieden.

Je kan onze website bezoeken zonder persoonlijke gegevens mee te delen. In dat geval kunnen er echter wel bepaalde gegevens via cookies worden verzameld, bijvoorbeeld om de taal waarin je de website bekijkt te registreren.

Cookies

Onze website gebruikt functionele cookies. Dit zijn kleine bestandjes die automatisch op de harde schijf van je computer opgeslagen worden. Cookies zorgen ervoor dat je onze site sneller en efficiënter kan gebruiken. Ze kunnen je computer of bestanden niet beschadigen.

In een cookie wordt informatie opgeslagen over je voorkeuren, zoals taalkeuze, browser, IP-adres en soms contactgegevens (zoals je login en wachtwoord). Dankzij cookies kunnen we je herkennen wanneer je onze website opnieuw bezoekt en je bij je volgende bezoek nog beter van dienst zijn.

Cookies stellen ons in staat om het gebruik van de website te monitoren en analyseren.

Je kan deze cookies via je browserinstellingen altijd weigeren. Hou er wel rekening mee dat de website of delen ervan dan mogelijk niet meer optimaal werken.

Waarvoor gebruiken we jouw persoonsgegevens?

We gebruiken de persoonsgegevens die je aan ons doorgeeft voor verschillende doeleinden:

  • om een overeenkomst met je tot stand te brengen en uit te voeren,
  • om jouw bestelling te verwerken, de betaling ervan te aanvaarden en jouw factuur op te maken en te verwerken,
  • om je te informeren over onze diensten, over nieuwe events of gebeurtenissen in de sector, om je (nieuws)berichten en promotionele berichten te sturen,
  • om onze dienstverlening te evalueren en verbeteren,
  • om jouw vragen te beantwoorden en met je te communiceren.

Voor de verwerking van jouw persoonsgegevens baseren we ons op jouw toestemming en/of de noodzaak om onze diensten aan je te verlenen. Daarnaast kan de verwerking nodig zijn vanwege een wettelijke verplichting of een gerechtvaardigd belang.

Wie heeft er toegang tot jouw persoonsgegevens?

We delen jouw persoonsgegevens met jouw toestemming, wanneer dit nodig is om onze diensten aan je te leveren of als dit wettelijk verplicht is.

We kunnen jouw persoonsgegevens delen met verbonden ondernemingen of derde partijen die gegevensverwerking voor ons uitvoeren. Wanneer deze dienstverleners namens ons als gegevensverwerkers optreden, is het niet toegestaan dat zij deze gegevens gebruiken of openbaar maken op een manier die niet in overeenstemming is met de situaties die in deze privacyverklaring zijn beschreven.

Wij verkopen jouw persoonsgegevens niet aan derden en geven deze ook niet vrij, behalve in de situaties die in deze privacyverklaring zijn beschreven of zoals je tijdens de verzameling bent geïnformeerd.

Wij kunnen jouw persoonsgegevens ook bekendmaken:

  • wanneer bepaalde wetgeving of een juridische procedure ons daartoe verplicht,
  • in het kader van een onderzoek naar vermoedelijke of actuele frauduleuze en illegale activiteiten.

We behouden ons het recht voor om persoonsgegevens over te dragen als we een deel of het geheel van onze onderneming of ons vermogen verkopen. In het geval van een dergelijke verkoop zullen we alle redelijke maatregelen nemen om de verkrijger te stimuleren de persoonsgegevens die we hebben ontvangen op een manier te verwerken die in overeenstemming is met deze privacyverklaring.

Hoe lang worden persoonsgegevens bewaard?

We bewaren persoonsgegevens zo lang als nodig is om je onze diensten aan te bieden of voor andere essentiële doeleinden, zoals het voldoen aan onze wettelijke verplichtingen.

Wat zijn jouw rechten?

Recht op toegang en verbetering

Je kan je recht op toegang en verbetering, overeenkomstig de Belgische Privacywet, te allen tijde uitoefenen. Dit kan door een verzoek te sturen, vergezeld van een kopie van jouw identiteitskaart, naar hospitality@znz.be.

Recht op overdraagbaarheid van gegevens

Je hebt het recht om de persoonsgegevens die je ons hebt verstrekt te ontvangen in een gestructureerde, gangbare en machine leesbare vorm, ook als je deze gegevens wilt overdragen aan een andere partij.

Recht om gegevens te wissen

Je kan op elk moment, in overeenstemming met de regelgeving inzake gegevensbescherming, je recht om gegevens te laten wissen uitoefenen. Dit kan door een verzoek te sturen met een bijgevoegde kopie van jouw identiteitskaart naar hospitality@znz.be of door op de knop “unsubscribe” te klikken in een e-mail die je van ons ontvangt.

Naar aanleiding van een dergelijk verzoek zullen we geen verder gebruik meer maken van jouw persoonsgegevens. We zullen deze gegevens alleen bewaren voor zover dit nodig is om aan een wettelijke verplichting te voldoen.

Recht op verzet en klachten

Als je wil dat wij jouw gegevens niet langer verwerken, kan je jouw toestemming te allen tijde – geheel of gedeeltelijk – intrekken. Hou er rekening mee dat dit kan betekenen dat wij onze diensten niet meer kunnen verlenen. Je kan dit doen door een verzoek te sturen met een kopie van je identiteitskaart naar hospitality@znz.be.

Als je een vraag of klacht hebt over de verwerking van jouw persoonsgegevens, kan je deze richten aan hospitality@znz.be. Wij zetten ons in om deze verzoeken en klachten tijdig te behandelen.

Als je op een bepaald moment vindt dat een van jouw rechten niet gerespecteerd is, kan je ook een klacht indienen bij de Belgische Privacycommissie (zie: https://www.privacycommission.be).

Zijn jouw gegevens veilig bij ons?

We hebben de nodige fysieke, technische en organisatorische veiligheidsmaatregelen getroffen om jouw persoonsgegevens doeltreffend te beschermen tegen ongeoorloofde toegang, gebruik en onthullingen. Hierdoor hebben alleen bevoegde personen toegang tot jouw gegevens, en dit na een dubbele verificatieprocedure op onze server, die is beveiligd door NTX, onder andere door middel van encryptie met SSL-technologie.

Contact opnemen

Als je verdere vragen hebt over deze privacyverklaring, jouw rechten wil uitoefenen of de door jou verstrekte gegevens of instellingen wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via e-mail op hospitality@znz.be

Hospitality by Zanzibar
p/a Zanzibar bv
Pottenbrug 2
2000 Antwerpen

BE 0462 214 205
RPR ANTWERPEN

Laatst bijgewerkt 30 oktober 2024.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons hospitality.be aanbod

Naam*
E-mailadres*
Privacy*